Zamienniki drogich kosmetyków - Fenty Beauty, Bobbi Brown


Zamienniki Fenty Beauty oraz Bobbi Brown

Czy zawsze musimy kupować drogie kosmetyki, by nasz makijaż wyglądał pięknie, elegancko, luksusowo? Zdecydowanie jest wiele alternatyw, mam nadzieje, że spodobają się Wam, te które znalazłam w swojej kosmetyczce. Poniżej przedstawiam zamienniki, dupes (z ang.) moich ulubionych kolorowych mazidełek. Czytając ten artykuł, weźcie proszę pod uwagę opis, zdjęcie nie zawsze oddaje pełny efekt jaki można uzyskać na twarzy. 

Zamienniki drogich kosmetyków

Zamiennik sztyftu od Fenty Beauty
Pierwszym produktem, którego zamiennik przedstawię, jest Fenty Beauty sztyft w kolorze Truppin ten kosmetyk opisywałam tutaj. Zamiennik to Wet'n'Wild róż z rozświetlaczam w jednym, wypiekany produkt w odcieniach pomarańczy. Na policzku różnicy praktycznie nie ma, na zdjęciu możecie ją dostrzec. Produkty różnią się formułą, jednak na skórze już nie da się tego zauważyć. Fenty Beauty ma głębsze pomarańczowe tony, na zdjęciu swatche (z ang.) po lewej. Oba te kolory fantastycznie wyglądają na opalonej skórze, na której utrzymują się bardzo długo.

MOJA OCENA ZAMIENNIKA: 4 I POŁ GWIAZDKI

Zamiennik sztyftu od Fenty

Zamiennik sztyftu od Fenty
Kolejnym zamiennikiem dla produktu Fenty również jest Wet'n'Wild. Oba to produkty w sztyfcie, służące do konturowania w jasnych odcieniach lub do zakrywania wybranych fragmentów. Obu używam jako korektor, krycie mają podobne. Nie będę wskazywałam tu podobieństwa dosłownego w kolorach, gdyż mój Fenty jest ciemniejszy, jednak w ofercie marki znajduje się wiele odcieni. W przypadku tańszego wariantu tak już niestety nie jest. Opis Sztyftu od Rihanny znajdziecie tutaj.

MOJA OCENA ZAMIENNIKA: 4 I POŁ GWIAZDKI

Zamiennik sztyftu od Fenty

Bobbi Brown Sunrise Glow i jego zamienniki

Musze przyznać, że na myśl, iż mój ukochany Sunrise Glow od Bobbi Brown może się skończyć przechodzą mnie dreszcze. Tak bardzo mnie urzekł ten kolor, który daje efekt tafli na twarzy, że aż się uzależniłam, mogłabym go nosić codziennie na policzkach. Więcej o tym jak wygląda najdziecie tutaj. Jeżeli mowa o zamiennikach to hmm ponownie będzie to Wet'n' Wild.

Dupes, który najbardziej przypomina droższego brata od BB pochodzi z serii z koliberkiem, jest to odcień różowy ( nie ten w wersji intensywnej). Myślę że jeden do jednego podobieństwo jest na poziomie 80%, natomiast dodajac odrobinę rozświetlacza w odcieniach różu z serii z kwiatem uzyskujemy 90%. Na twarzy już bardzo cieżko odrówniz Sunrise Glow od mieszanki różu i rozświetlacza od W'n'W. Poniższe zdjęcie niestety nie oddaje kolorów na żywo, ani tego który produkt do którego jest podobny.
Pionowo od lewej BB, rozświetlacz z W'n'W, róż z W'n'W, poziomo zmieszane produkty W'n'W.

MOJA OCENA ZAMIENNIKA: 4 I POŁ GWIAZDKI

Bobbi Brown dupes

Bobbi Brown po lewej, dupes po prawej stronie

Ostatni zamiennik znalazłam, wykonując zdjęcia do innego posta. Produkty przypadkowo położyłam obok siebie i aż cieżko byłoby nie zauważyć podobieństwa, na dłoni nie ma się juz wątpliwości. Tu ponownie para Fenty Beauty i Wet'n'Wild. 
Może ktoś z Was wie skąd tyle podobnych produktów? Czyżby produkcja odbywała się w tym samym laboratorium?
Fenty to Hustla Baby, W'n'W natomiast seria rozświetlaczy z kwiatkiem odcień najciemniejszy (dostępny w Polsce) różowe złoto.

MOJA OCENA ZAMIENNIKA: 5 GWIAZDEK

Fenty Beauty rozświetlacz zamiennik
Jak się okazuje możemy znaleść zamienniki drogich produktów za kilkukrotnie niższą cenę. Wet'n'Wild dostępne są stacjonarnie w Polsce. Niestety kolekcja z koliberkiem nie, ja swoje kupiłam będąc na wakacjach. Patrząc na instagram tego taniego producenta do naszego kraju trafia albo co 4-5 albo bardzo okrojona seria. Co mnie osobiście bardzo smuci. Czy wiecie gdzie można dostać te produkty, może jakiś polski sklep internetowy?


Komentarze

  1. Dziękuję za pożyteczne rady. Sama używam często zamienników, i nie są one wcale takie złe, jakby się mogło wydawać. Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz