Zzm: -55% w Rossmann co kupić? Nowa marka w Rossmann


Nowa marka w Rossmann

Co kupić w czasie promocji -55%w Rossmann


Od kilku miesięcy testuje produkty tej marki i dziś nadszedł dzień, gdy chciałabym się podzielić swoją opinią. Uświadomiłam sobie, że właśnie trwa promocja  ~50% w większości drogerii, a to się świetnie składa, gdyż dziś  Zapoznanie z Marką, którą możecie kupić w Rossmann. 

Co ja włożyłam do swojego koszyka w czasie trwającej kampanii? Produkty boho oraz Deborah. Dziś skupie się na kosmetykach tej pierwszej marki, jeśli ciekawi Was także asortyment drugiej zapraszam do artykułu

boho nowa marka kosmetyków organicznych w Rossmann

BOHO od 2012 roku produkuje kosmetyki na bazie komórek macierzystych roślin, olejków i ekstraktów. Półprodukty kupowane są z ekologicznych upraw, całe kosmetyki są naturalne. Marka szczyci się, iż są one vegańskie, certyfikowane i nie testowane na zwierzętach. Z tego co udało mi się odszukać jest to francusko-włoska firma.

boho podkład, puder i bronzer
W asortymencie marki znajdziecie podkłady, pudry, bronzery o równym wykończeniu, róże do policzków, cienie do oczu, tusze, pomadki i wiele innych. W portfolio kosmetyków nie brakuje niczego i możemy wykonać pełen makijaż jedną marką. Ja zdecydowałam się na podkład, puder w kamieniu i bronzer. Na zdjęciu widzicie pierwsze dwa w różnych odcieniach. 

boho puder i podkład
Pudry wybrałam w odcieniu 01 i 02 mimo, że w opakowaniu nie widać wielkiej różnicy na skórze jest ona znacząca. Zdecydowanie do Polek latem pasuje 01, a po opalaniu 02. W wykończeniu są matowe, długo utrzymują się na skórze, nie robią plam i mają silną, ładnie wpasowującą się w odcień cery, pigmentację. Mimo niewielkiego opakowania produktów wydaje mi się, że starczą na długo. Składniki aktywne: organiczny olej i wosk z moreli; skrobia kukurydziana. Jeżeli chcemy osiągnąć efekt średniego krycia, to wystarczy położyć puder bezpośrednio na krem nawilżający.

MOJA OCENA: 4 i PÓŁ GWIAZDKI

Podkład wybrałam w odcieniu 01 i 03, kolor po środku był zbyt zimny, szary jak dla mnie. Żaden jednak z kolorów nie jest różowawy zdecydowanie są to żółte tony. Jest to produkt o konsysytencji kremu, masełka. Do jego nałożenia wykorzystuję języczkowy pędzel do podkładu, a następnie wklepuje go w twarz gąbeczką. Bardzo mi się podoba to, iż na różne partie twarzy nakładam inne kolory i wystarczy rozblędować. Produkt ten daje dobre średnie krycie, w wykończeniu jest mokry dosłownie i w przenośni. Skóra wygląda na mokrą, dodatkowo nie zastyka więc może transferować. Wg. producenta ma matowe wykończenie - zdecydowanie nie, a krycie ma być średnie do mocnego. Ja kolejnej warstwy nie nakładam, nie probowałam osiągnąć pełnego krycia. Wytrzymuje w dobrym stanie około 5-6 godzin, po 9 bez pudrowania schodzi mi z brody i w okół nosa. Wydaje mi się, że do skóry tłustej nie będzie się nadawał. Dobrze sprawdza się z pudrem tej samej marki. Niestety podkreśla moją zmarszczkę na czole. Składniki aktywne: słonecznik, wosk kandelila, olej z moreli, oliwa z oliwek, olej ze skórki grapefruita. Zdecydowanie mnie nie uczula. Ja stosuje go także w inny sposób, jako produkty do konturowania twarzy stosowane na inne podkłady. Daje to bardzo zdrowy efekty rozświetlonej skóry. Nie zauważyłam by skracał trwałość takiego make up-u.

MOJA OCENA: 4 GWIAZDKI

boho bronzer
Bronzer wybrałam w wersji rozświetlającej, wygląda bardzo ładnie na skórze nieopalonej. Są ciemniejsze odcienie, więc każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Daje efekt opalonej rozświetlonej skóry, bez plam. Łatwo się bleduje pozostaje na skórze aż do zmycia. Przed wakacjami był moim ulubieńcem, po który sięgałam każdego dnia. Mimo częstego aplikowania prawie nie widać zużycia.

MOJA OCENA: 4 i PÓŁ GWIAZDKI

boho swatches

bohoswatches

boho cosmetics

Komentarze