NAJLEPSZY BŁYSZCZYK DO UST? DUO OD FENTY BEAUTY


Moja miłość do Fenty Beauty kwitnie. Nie mogłam, więc się oprzeć zakupowi zestawu rozświetlacz plus błyszczyk w koralowym kolorze. Gdy kupowałam pierwsze kosmetyki tej marki pani w perfumerii powiedziała, że ten zestaw już nie wróci do sprzedaży, stąd cieszę się jeszcze bardziej.

Tak muszę przyznać, że oba te produkty to coś innego niż podobne w swojej klasie, a wydawałoby się, że wmyślono już wszystko. :)





Błyszczyk jest żelowej, niekleistej konsystencji. Lekko podkreśla kolor ust, zdecydowanie jednak je rozświetla. Pachnie przecudownie - cukierkowo. Jest bardzo wydajny, trzeba go użyć niewielką ilość na ustach by nie przesadzić. Sprawdza się znakomicie jako toper na pomadkę, w takim przypadku wzmacnia naturalny kolor pierwszego produktu.

Rozświetlacz w kolorze Hustla Baby w pełnowymiarowym opakowaniu możecie dostać jako duo rozświetlaczy. Gdy otwiera się opakowanie widać miliony drobin w kilku kolorach, nie jest to brokat. Na policzkach wygląda naturalnie jednak wyraźnie, widać na skórze te drobiny w indywidualnych kolorach. Jest to ciekawy i ładny efekt. Jedyne co mi przychodzi do głowy, gdy patrzę na ten produkt na skórze to Święta Bożego Narodzenia. Refleksy, które daje przypominają światełka, które w grudniu są wszędzie. Ten mały błyskotek pięknie wygląda również na powiekach, tu wygląda inaczej. wydaje się byc produktem złotym z bazie w kolorze biało-kremowym.

MOJA OCENA: 4 GWIAZDKI dla każdego z produktów






Komentarze

Prześlij komentarz