CZY TO NAJLEPSZY KOREKTOR POD OCZY? CZY TOO FACED STWORZYŁO PRODUKT IDEALNY?


Too Faced Born this Way Multi-Use Sculpting Concealer 


Są kategorie kosmetyczne, w ramach których wciąż nie udało mi się znaleść pewniaka, produktu do zadań specjalnych. Jednym z brakujących złotych grali w mojej kolekcji jest korektor pod oczy, który zakryje moje zasinienia. 

Ten produkt kupiłam mając już dość nakładania trzech warstw produktu i wciąż uwidocznionych zasinień. Nie ukrywam że miałam wysokie oczekiwania co do tego olbrzyma. Too Faced Born this Way Multi-Use Sculpting Concealer to bardzo duży korektor, opakowanie przypomina raczej podkład , a samego kosmetyku jest 15ml. Gama kolorystyczna jest bardzo bogata i w odróżnieniu od fluidów tej marki zawiera żółte odcienie. Ma to być w pełni kryjący korektor, który możemy stosować na cała twarz, w razie potrzeby zamiast podkładu. 

Too Faced Born this Way Multi-Use Sculpting Concealer

Too Faced Born this Way Multi-Use Sculpting Concealer
Jak zachowuje się produkt:
Podkład ma średnio gęsta konsystencje, nakłada i rozprowadza się bezproblemowo. Krycie zasinień ma na 4+, poradził sobie o ciut lepiej niż inne znane mi produkty z tej kategorii. Osobom które maja tylko ciemniejszy odcień skory w okol oczu polecam tańsze alternatywy od MUR czy Lovely wzorowane na Tarte. Zdecydowanie będą to konkurencyjne produkty co do krycia cieni i faworyci cenowi. Produkt od Too Faced nieznacznie zbiera się w zmarszczkach zupełnie tak jak zamienniki, które Wam proponuje. 

MOJA OCENA: 4 I PÓŁ GWIAZDKI

Too Faced Born this Way Multi-Use Sculpting Concealer

Komentarze