ZAPOZNANIE Z MARKĄ(ZzM): MARC JACOBS BEAUTY DEW DROP, DEW DROPS



Marc Jacobs Beauty to zdecydowanie nowa marka dla mnie. Największym zainteresowaniem w ramach jej produktów zapewne obraca się wokół podkładu. Ja zamiast Marc Jacobs Remarcable wybrałam coś innego Dew Drops. Podkład będzie musiał poczekać na inna okazję. 


Ja postawiłam na odcień Dew You?, jest to jaśniejsza, złocista wersja zdecydowanie dla Słowianek. Prawdę mówiąc nie mogłam się mu oprzeć po nałożeniu kropli na dłoń. Efekt jaki uzyskujemy to prawdziwy glow typu JLo czy z Instagrama. Nie widziałam wcześniej żadnego innego produktu, który pozwala uzyskać taki efekt.


Jest to kosmetyk z serii kokosowej, ja jednak uważam, że przede wszystkim to produkt luksusowy. Pachnie orzechami, nie kokosem, bardzo szybko zastyga i się nie przenosi. Można go stosować zarówno samodzielnie na skórę, zmieszany z podkładem jak i na podkład.



Produkt ten jest wielkości porównywalnej do podkładu, jednocześnie wystarczy kropla by pokryć całą twarz. Przyznam, że ja tak go nie używam, że względu na ogromny blask jaki daje, stosuje go na kości policzkowe i skronie. Poniższe zdjęcie nie obrazuje blasku jaki możemy uzyskać z udziałem tych Dew Drops.


W ofercie jest jeszcze wersja ciemniejsza przypominająca różowe złoto w kolorze Fantasy, ten odcień również jest obezwładniający. Jeśli macie pięknie opaloną skórę, ciężko będzie Wam się zdecydować, który z nich wybrać.

Dziewczyny czas wybrać się do perfumerii i zastosować w ramach testowania na policzki, a następnie wybrać się na imprezę! 
Miłej zabawy!

Komentarze