Biofficina Toscana - how much I love you


Wracam z marka Biofficina Toscana by powiedzieć Wam co aktualnie myśle o produktach tego producenta oraz by powiedzieć Marce jak bardzo kocham produkty BT.

Ten post nie jest w żaden sposób sponsorowany, wszystkie produkty kupuje i kupiłam sama.

Jak możecie zobaczyć na zdjęciu liczba posiadanych przeze mnie produktów jest spora, odpowiedź jest prosta są rewelacyjne.  Mam włosy zniszczone farbowaniem na bardzo jasny blond, miałam problemy z rozczesywaniem i standardem było wiązanie się ich w supełki. 
Szampon regenerujący - nie ma takich słów, które opisują jak ja go ubóstwiam. Jeśli przyjrzycie się zdjęciom zobaczycie 3 jego opakowana, a to nie wszystkie które posiadam. Oto kilka powodów, dla których tak jest.
1. moje atopowe zapalenie skóry głowy/karku zniknęło (po wielu latach)- zero ran, dosłownie nie ma znaku, a w najlepszych dotąd momentach miałam ogromne czerwone swędzące obszary, wszystko znikneło.
2. moje włosy przestały się przetłuszczać i moge nie myć ich codziennie
3. są pełne objętości przez kilka dni, a nie minut jak dotąd, myśle że wizualnie jest ich 2 razy więcej. Gdy dodaje hydrolatu z kwiatów pomarańczy jest jeszcze lepiej.
4. Włosy sa zregenerowane, wyglądają i w dotyku są zdrowsze. mogę w ciągu dnia przesunąć palcami, bez najmiejszego problemu po całej długości, włosy są aksamitne i sypkie.

W poprzednim poście pisałam, że muszę kupić pełnowymiarowy balsam odbudowujący zniszczone włosy. To ta mniejsza tuba na zdjęciu poniżej. Muszę przyznać, że spełnia swoją rolę wraz z aktywną odżywką postawiły moje włosy na "nogi". Myślę że stan moich włosów wrócił do czasu sprzed farbowani i prostowania to tak z jakieś ... policzmy..17 lat!!!
Nie wierzcie - kupicie próbki za ~20 zł/~5 próbek( wybaczcie nie pamiętam dokładnie), wyrócie sobie własne zdanie


Przez ostatnie tygodnie nadużywałam :) odżywki prostującej włosy, w dni w które jest ponad 30 stopni i w miarę suche powietrze radzi sobie świetnie, Jednak w lipcu były takie z bardzo duża wilgotnością, wtedy na pomoc ruszyła maska z Nacomi olej arganowy z keratyną i fale zniknęły.


Jest też mały zawód miłosny - szampon prostujący włosy. Na moich włosach niestety nie robi nic związanego z prostowaniem, takiego efektu nie otrzymuję. Jednak 3 punkty dot. szamponu regenerującego tu tez mają zastosowanie. Nie wiem jak duży miał udział w odbudowie moich włosów, gdyż rzadko go stosowałam.


Nie ukrywam produkty do włosów skradły moje serce. Polecam to mało powiedziane!

Komentarze