ULUBIONE PALETY CIENI NA CO DZIEŃ


Zastanówmy się jakie cechy powinna mieć idealna paleta cieni... hmm...
Cienie powinny :
  1. posiadać wysoką pigmentację
  2. łatwo łączyć się ze sobą
  3. zachowywać swój oryginalny kolor po rozblędowaniu, samo rozcieranie powinno być łatwe
  4. przetrwać na powiece w sposób nienaruszony min 11h-12h
Każda z Was doda tu pewnie kilka własnych punktów : mieć odpowiednia kolorystykę, zawsze mieć beżowy cień itp. To już zapewne sprawa indywidualna.

Moje ulubione palety spełniają wszystkie punktu z listy i są dostępne w różnych wariantach kolorystycznych. Jak już widzicie obie te, które ja posiadam są w podobnych odcieniach i w przypadku każdej z nich wystarczy musnąć pędzelkiem cień by nabrać jego wystarczającą ilość.


KOBO 9X EYESHADOW PALETTE 1 LIGHT SMOKY kiedyś usłyszałam stwierdzenie, że cienie kobo są idealne dla osób, które dopiero zaczynają swoja przygodę z makijażem. Najnowsza seria pobija wszystkie znane mi produkty na głowę, zapewne domyślacie się już, że produktów z kategorii makeup mam wiele. Myślę, że jakością konkurować może tylko The Balm, ale ceną już nie :). Palety dostępne stacjonarnie także w większych formatach po kilkanaście cieni. Moja zawiera 9 matowych i 3 błuszczące. Produkt uważam, można wykorzystywać do celów profesjonalnych, a dostaniecie go w drogeriach Natura za 59,99zł.(6,67 zł za cień). Mam nadzieje, iż budowa opakowania zwiastuje, że firma wypuści produkty typu "refill" czyli pojedyncze cienie które będzie można zakupić gdy wykończymy, dany egzemplarz.


ZOEVA COCOA BLEND EYESHADOW PALETTE  to 10 pięknych cieni, 4 matowe i 6 błyszczących. Z cieniami pracuje się bardzo dobrze, łączą się w piękne kompozycje kolorystyczne. Zapewne zbudujecie bardziej urozmaicony lub więcej różnych makijaży tą paletą, niż pierwsza z dzisiejszego posta. Chyba tylko jakieś podprogowe czynniki sprawiają, iż jest paletą nr 2 na liście ukochanych przeze mnie. Niczego nie można jej odebrać, niczego zarzucić. Aktualnie Zoeva można chyba tylko dostać w Sephora i kosztuje 85 zł. (8,50 zł za cień)


Czy te palety są drogie? 
Długo się nad tym zastanawiałam bo to oczywiście kwestia zasobności portfela. Oczywiście, gdyby mówić, że możemy kupić dowolny cień z każdej z tych palet indywidualnie za 6 czy 8 zł to odpowiedź brzmi nie. Zakładam, że każda maniaczka makupu lub nawet początkująca w tej materii osoba mogłaby sobie pozwolić na taki zakup. Jeśli miałabym oceniać tylko jakość tych produktów na tle innych dostępnych na polskim rynku, uważam, że są tanie. Zdaje sobie jednak sprawę, iż nie każdego stać na cienie do powiek za 60-90 zł. Mam palety po kilkaset złotych każda i większości zakupu żałuję, ze względu na niską ich jakość. Uważam że Kobo i Zoeva to palety ze średniej półki cenowej ale najwyższej półki jakościowej i bezapelacyjnie warto w nie zainwestować. Osoby, które dopiero rozpoczynają swoja przygodę z makeup od tych palet powinny zacząć. 

Gdybym straciła/zużyła obie i mogłabym odkupić jedną, która była by to?
Kobo, ale tego już się domyśliliście.


Do nastepnedo razu!






Komentarze